کد خبر: ۵۶۳۲۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

جاده‌ها لغزنده است، مراقب باشید| کدام استان‎ها باران می‎بارد؟+نقشه

​رئیس پلیس‌راه استان زنجان، از لغزندگی سطح برخی جاده‌های استان خبر داد و گفت: بارش برف و وقوع مه در گردنه‌ها گزارش شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ عباس مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در استان و بنا به گزارش عوامل طرح زمستانی پلیس، در حال حاضر وضعیت گردنه‌ها مه‌آلود همراه با بارش برف بوده و تردد در این مسیرها باید با دقت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی به بارش مقطعی برف در همه محورها نیز اشاره کرد و یادآور شد: علی‌رغم بارش برف، همه جاده‌های استان برای تردد رانندگان باز بوده ولی از رانندگان درخواست داریم حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند. البته در گردنه‌ها تردد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

وقوع برف و کولاک در 8 استان کشور/ امدادرسانی به بیش از یک هزار و 200 حادثه‌دیده

رئیس سازمان امداد و نجات نیز با اشاره به وقوع برف و کولاک در 8 استان کشور، گفت: بیش از 1200 نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شدند.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور، اظهار داشت: 8 استان کرمانشاه، کردستان، قزوین، سمنان، زنجان، البرز، آذربایجان غربی و شرقی طی 24 ساعت گذشته درگیر برف و کولاک شده است.

وی افزود: امدادرسانی در 29 محور مواصلاتی و کوهستانی انجام شده و تعداد زیادی مسافر در راه مانده اسکان اضطراری یافته‌اند.

سلیمی از رهاسازی 201 خودروی گرفتار در برف خبر داد و گفت: بیش از 1200 حادثه‌دیده نیز طی شبانه‌روز گذشته توسط امدادگران هلال‌احمر امدادرسانی شده‌اند.

سامانه بارشی امروز ابتدا در مناطق غرب، جنوب غرب، شمال غرب، زاگرس شمالی و البرز مرکزی و غربی و همچنین سواحل مرکزی و غربی دریای خزر فعال است.

در بعد از ظهر به تدریج با عبور این سامانه از غرب کشور، عمده فعالیت آن در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور خواهد بود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف خواهد بود.

آسمان تهران نیز ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و به تدریج کاهش ابر و اوایل شب وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

جاده‌ها لغزنده است، مراقب باشید| کدام استان‎ها باران می‎بارد؟+نقشه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین